Ewa 7 Live Video Flu

Uaʻike aneiʻoe e loaʻa ana iāʻoe kēia pūnaewele hōʻike honua IVB7 me ka server IVB7 Livebox?
ʻO ka hoʻonohonohoʻana i nā moʻokāki a me nā hoʻolaha no kāu'olalala ola. ʻAʻohe mea hoʻolako'ē aʻe e hāʻawi i kahi hoʻopiʻi holoʻokoʻa e like me IVB7 me kahiʻoihana o nā huahana e hoʻomaka i kāu hoʻonohonoho pūnaewele hula. Ua hōʻoia a hōʻoiaʻiʻo mākou i nā huahana a me nā hōʻailona e hoʻohanaʻia nei e nā poʻe lehulehu ma'ō aku o ka honua e holo i ko lākou mau kahe TV ola.
E nānā i nā polokalamu hoʻokomo houʻo IVB7 i hoʻolakoʻia me kēlā me kēia kūʻaiʻana i ka pūnaewele Livebox.
Me ka IVB7 pani, hiki iāʻoe ke kahe a kelepona i ka pūnaewele me kaʻole o nā kumukūʻai'ē aʻe me ka integrated IVR7 webstreamer.
Hoʻoponopono i ka TV ola wikiwiki a maʻalahi.
Polokalamu Polokalamu
Hana i nā papa inoa a hoʻokuʻu i ka papa inoa i kēlā me kēia manawa
Hana a hoʻouka i nā kau paena i kēlā me kēia manawa
Hoʻohui i nā wikiō maʻamauʻole i ka manawa e lawa ai ka mana helu.
Kākoʻo i nā hōʻailona wikiō o ka nui mai SD / HD / 4K / 12K aiʻole +
E hoʻoponopono i nā hoʻoponopono puka no nā kumu kumu o kekahi hoʻoholo
Hoʻokaʻina i ka papa inoa pāʻani
E nānā i nāʻikepili wikiō piha a me ka manawa holo.
ʻO ka hiki ke hoʻonoho i kahi hoʻomaka a me nā manawa hopena no kēlā me kēia wikiō.
Kuʻiʻia i nā wahi kūwāhi:
E pāʻani i nā polokalamu wikiō
E pāʻani i kahi pūnaewele wikiō
E pāʻani i ka punaewele
E pāʻani i ka mea hui ola
E pāʻani i ka'ōnihi lōʻihi
Kākoʻo i nā kiʻi hoʻokomo
Hoʻokuʻi a pāʻani i nā pūnaewele wikiō o kekahi kiʻi wikiō (Kākoʻo i nā papahana wikiō kaulana)
Hoʻohui i nā hoʻokomo wikiō nui mai nā polokalamu IVB7'ē aʻe, Decklink a iʻole nā ​​mea hoʻohana'ē aʻe i nā mea hopu'ē aʻe
E hoʻonui i ka wikiō punahele mai nā kumu e like me nā kumu RTSP / RTMP
ʻO ka hiki iāʻoe ke pāʻani i ke kele ola
E hoʻonui i ka CG a me nā loiloi
Hoʻohui i nā wikiō i ka mea
Mea hoʻopuka helu G Built-in e hoʻolālā i nā pani
Hoʻomākaukau ka manawa hoʻonui i ka manawa akamai, hiki i ka lā kūpono a hiki pū me ka makahiki akamai.
CG Editor
• Ka hiki iāʻoe ke hoʻohui i ka mana nui.
• Ka hiki ke hoʻohui i nā kikokikona me nāʻano maʻamau likeʻole, keʻano momona a me kaʻeleʻele a me nā'ōlelo'ē aʻe.
• Kūpono ka hoʻonohonoho kiʻi me CG.
• Loaʻa i nā helu ticker nui i loko o kahi preset hoʻokahi.
• Kākoʻo i nā kiʻi hoʻolālā.
Nā Hōʻike Hoʻolaha
E hoʻonui i ka hoʻokaʻawaleʻana o AD i waena o nā papahana
E hoʻolālā i ka hoʻokahuliʻana o ka hoʻokahuli i ka manawa a ma ka papahana
ʻO ka hiki ke koho, hoʻohui a wehe i nā waihona
Ka hiki iāʻoe ke hoʻokomo i kahi mau mīkini AD i kekahi manawa o ka manawa.
Audio
Hoʻonui i ka maikaʻi o ka'oniō o ka wā.
ʻO ke kaniʻana o nā leo ma o ka mea hoʻokani leo
Hoʻoponopono a hoʻoponopono hou i nā leo no nā waihona i kahiʻole o ka leo
E hoʻopaʻa i ka playout ola i ka waihona wikiō me ka huiʻana a me ke pani
ʻO ka hoʻololiʻole i waena o nā wikiō
ʻO ka hiki i ka hoʻolālā ke kuhi i ka wikiō e like me ke kuhi.
Kau i ka wikiō footages, e hoʻohana i nā hopena

Comments

Popular posts from this blog

How to Get Started with the Livebox TV Mobile App?

Livebox is a total business transformer for TV channels and MSO’s

How to Set Up the Livebox Internet Bonding Device?